Patrycja zaczyna praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie

Nazywam się Patrycja, mam 22 lata i pochodzę z małej miejscowości Osiek Łużycki, która położona jest niedaleko Zgorzelca, w województwie dolnośląskim. W czerwcu tego roku ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku Filologia hiszpańska. Przed rozpoczęciem studiów magisterskich postanowiłam zrobić sobie małą przerwę i oto jestem w Barcelonie, jako praktykantka w Szkole Polskiej. 
Pobyt w Barcelonie jest dla mnie wspaniałą okazją żeby doskonalić język hiszpański i poznać lepiej historię, kulturę i zwyczaje Półwyspu Iberyjskiego. Połączenie tego z praktykami daje mi również możliwość sprawdzenia się w roli nauczyciela i nabrania doświadczenia w tej dziedzinie. 
Moją pasją jest literatura, szczególnie pochodząca z Ameryki Łacińskiej. Uwielbiam podróżować i poznawać języki obce, a jednym z moich małych marzeń jest nauczyć się tańczyć tango. 
Jestem przekonana, że najbliższe miesiące będą pełne ciekawych doświadczeń i zostaną w mojej pamięci na długo.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?