Paulina, nasza praktykanta w Barcelonie

Nazywam się Paulina, mam 24 lata i jestem studentką ostatniego roku filologii polskiej na Uniwersytecie w Białymstoku. Pochodzę z Białegostoku, bardzo lubię to miasto oraz Podlasie, ponieważ jest to przepiękny, zielony i spokojny region, nie wyobrażałam sobie, że będę mogła żyć gdzie indziej.
Nie chciałam jednak zamykać się na inne kultury, wierzę, że na świecie są miejsca w których poczuję się równie dobrze, jak w rodzinnym mieście. Katalonią zainteresowałam się przypadkowo, ten specyficzny region Hiszpanii wyróżnia się bogatą historią, różnorodnością kulturową, niesamowitymi zabytkami oraz przyjemnym klimatem. Praktyki w Szkole Polskiej w Barcelonie umożliwiają mi zamieszkanie w fascynującym miejscu oraz spotkanie ludzi, którzy żyją w duchu kultury polskiej oraz katalońskiej jednocześnie. 
Moje zainteresowania naukowe to szeroko rozumiane językoznawstwo, nabywanie kompetencji dziennikarskich oraz nauczanie. W Polsce ukończyłam kurs nauczycielski, a w Barcelonie chciałabym doskonalić swoje umiejętności. Do pasji jaką jest polonistyka z pewnością mogę dodać gotowanie, zainteresowanie muzyką rockową oraz jazdę na motocyklu. 
Mam nadzieję, że trzymiesięczne praktyki będą niezapomnianą przygodą oraz nauką o Hiszpanii, ludziach oraz o samej sobie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?