Iza, nasza praktykanta w Barcelonie

Nazywam się Iza i pochodzę z Polski, a dokładniej z Białegostoku. Studiuję filologię polską na tutejszym uniwersytecie. W wolnym czasie pracuję jako modelka. 
Swoją przyszłość zamierzam połączyć z tym co sprawia mi największą radość – czyli z pisaniem i modą. O pracy w zawodzie dziennikarki marzyłam od dziecka. Uwielbiam także podróżować, więc na przyjazd do Hiszpanii czekałam bardzo niecierpliwie. W końcu mogę cieszyć się pobytem tutaj. Przepiękne uliczki, klimatyczne kawiarnie, pozytywnie nastawieni do życia ludzie – to wszystko sprawiło, że śmiało mogę przyznać - kocham Barcelonę! 
Bardzo się cieszę, że będę mogła pracować w polskiej szkole właśnie tutaj. Mam nadzieję, że pozwoli mi to jeszcze bardziej poznać uroki Katalonii. Kto wie, może właśnie tu odnajdę swoje miejsce na ziemi?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?