Wizyta w Szkole Podstawowej nr 53 w Głuszynie (Poznań)

Niespodzianka na dzień dobry
W poniedziałek, 27 kwietnia udałam się z wizytą do Szkoły Podstawowej nr 53 w Głuszynie (Poznań). Spotkanie to było kontynuacją wielomiesięcznej korespondencji między naszymi szkołami. Zostałam bardzo serdecznie przyjęta przez Panią Elżbietę Kopczyńską-Urbaniak, Panią Agnieszkę Walczak oraz nauczyciela języka hiszpańskiego, Pana Patryka Krygiera. 
Po prezentacji szkół, wymianie doświadczeń oraz pomysłów i projektów na dalszą współpracę została przedstawiona mi szkoła od samej góry do dołu. Miałam okazję zobaczyć sale lekcyjne, bibliotekę, salę gimnastyczną, stołówkę i świetlicę. Wszystkie spotkane po drodze dzieci potrafiły pozdrowić mnie hiszpańskim słowem: Hola. W jednej z sal dzieci pochwaliły się zeszytami, piórnikami, itp. z wszędzie rozpoznawalnym symbolem klubu piłkarskiego FC Barcelona. Również na korytarzach nie zabrakło hiszpańskich symboli. 
A na sam początek dzieci przygotowały dla mnie ogromną niespodziankę, przywitały mnie bardzo dużym transparentem: Bienvenidos en nuestra escuela. Nie wiem jak ale pan Patryk i pozostali pracownicy szkoły wzbudzili w uczniach niesamowity entuzjazm wśród dzieci językiem hiszpańskim i kulturą Hiszpanii. Wszystkie dzieci chcą się uczyć tego języka i dowiedzieć się jak najwięcej o tym kraju. 
Mam nadzieję, że popracujemy nad dalszą współpracą, która zaowocuje różnego rodzaju projektami międzyszkolnymi. 
Dziękuję ślicznie za tak gorące przyjęcie oraz za upominki związane z polskimi tradycjami.

A tak o mojej wizycie w szkole napisano na stronie internetowej SP 53:   http://sp53.poznan.pl/pl/aktualnosci-sp/4287

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?