Kto obecnie prowadzi spotkania w Klubie Malucha w Barcelonie?

Witam, mam na imię Monika i od niedawna współpracuję z Klubem Malucha w Szkole Polskiej w Barcelonie. 
Obecnie kończę psychologię o specjalności rozwój osobisty i zawodowy na SWPS-ie w Poznaniu. Dla osób, które może o tym nie wiedzą, jest to prywatny Uniwersytet Humanistyczny z filiami w kilku miastach Polski. 
Przyjechałam do Barcelony na letnie praktyki w 2015 roku, dzięki programowi Erasmus. Aby to zrobić, przyspieszyłam tok studiów i tak w rok wykonałam 2 lata pracy. 
Mam 26 lat i pochodzę z Poznania. W przeszłości uprawiałam kolarstwo i ukończyłam Turystykę i Rekreację na AWF również w Poznaniu. Nieco później, dzięki programowi Erasmus przyjechałam do Hiszpanii w 2013 roku na Universidad Autónoma. Już wtedy wiedziałam, że chciałam tu wrócić. Tak więc przyjechałam w ubiegłym roku na praktyki do Międzynarodowego Centrum Psychoterapii Hestia. Po kilku miesiącach, przez Google znalazłam Szkołę Polską w Barcelonie i poznałam p. Ewę Hojną. Po rozmowie, okazało się, że przydałaby się osoba do pomocy i tak oto pojawiłam się w Szkole! 
Dotychczas współprowadziłam badania rozwojowe dzieci ze szkoły podstawowej pod okiem dr. Wilińskiego w Poznaniu oraz w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Śremie. Najbardziej interesuje mnie psychoterapia. 
Co mogę wnieść od siebie? Może takie podejście, że dzieci to takie małe matryce, które chwytają wszystko co na nie pada. Stąd dobrze jest być świadomym tego co robimy i jak mówimy, ponieważ w tym wieku dzieciaki chłoną świat jak gąbka, na swój własny, indywidualny sposób. 
Starałam się pisać jasno i treściwie, stąd tak trochę formalnie, więc jeśli mieliby Państwo pytania to zachęcam do kontaktu!: monika89adamska@gmail.com, tel. +34 655 116 978 

Dziękuję i do zobaczenia! 
Monika

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?