Praktykantka, Marzena, z Nowego Dworu Gdańskiego

¡Hola! Witajcie! Mam na imię Marzena. Przyjechałam z Polski, gdzie na co dzień uczę języka polskiego w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim. Gdzie to jest? Na północy, tam gdzie Wisła uchodzi deltą do morza, na Żuławach. Przeczytałam o Waszej szkole w internecie i zapragnęłam na własne oczy zobaczyć, jak pracujecie, uczycie się i bawicie. To nie jest moja pierwsza wizyta w Barcelonie, ale po raz pierwszy, dzięki uprzejmości Pani Ewy Hojny i pozostałych „zapaleńców”, mogę spojrzeć na mój język ojczysty z innej perspektywy. Widzę dzieci, które eksperymentują, poznając nowe polskie słowa i próbują znaleźć dla nich miejsce w znanym sobie świecie. A także rodziców, którzy z dala od ojczystego kraju pragną, by te słowa były dla ich pociech wartością. I wreszcie nauczycieli z pasją, cierpliwością i pomysłami. Moje praktyki trwają zaledwie dwa tygodnie, ale chciałabym tu wracać i wspierać. ¡Hasta pronto!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?