Classes de polonès, 11.01.2014

LEKCJA 4 -SOBOTA, 11.01.2014

Aquest dissabte passat vam repassar alguns exercicis de la unitat 2 del llibre HURRA!!!:
1. els adjectius i expressions de procedència:
-adjectius de procedència amb personatges i marques (ex. 3c, p. 18);
-adjectius per descriure el físic i el caràcter de les persones (pp. 19-20).
Hem aprofitat per parlar dels trets del nostre caràcter i descriure alguns personatges famosos com ara el Pau Gasol, el Mariano Rajoy o l'Angela Merkel (ex. 5 de la p. 20) i també hem aprés com dir que no som 'ni... ni...' (ni guapos ni altos per exemple: ex. 7C de la p.20)
Jo vaig ensenyar la foto de la meva família i vaig explicar com són de caràcter les meves filles: durant aquesta setmana us enllaçaré aquesta foto amb la meva petita descripció. Per dissabte, dia 25 de gener porteu les vostres fotos preparades i parlarem una miqueta sobre els caràcter dels vostres familiars!

2. Conjugació -am, -asz en els verbs: viure /tenir/entendre /demanar perdó/ llegir/preguntar (p. 21)

Al final vam veure com dir frases en les què expliquem què són les persones (-Kim jesteś? -Què ets?) i quines llengües coneixen o parlen(LEKCJA 3 del llibre de text, pp. 24-27). També vam veure algunes professions (p.28).
A l'apartat 2 de la plataforma online trobareu un enllaç per veure i ecoltar més professions.

Fins aviat! Do zobaczenia,
Agnieszka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?