Pani Ania, nowa nauczycielka w Szkole Polskiej

14 kwietnia Pani Ania, nowa nauczycielka, dołączyła do Szkoły Polskiej.

Oto, jak nam się przedstawia:

Nazywam się Ania, jestem z Gdańska. Mieszkam w Barcelonie od roku. Skończyłam psychologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wcześniej zajmowałam się animacją czasu wolnego i pracowałam w organizacji studenckiej, pomagając innym w rozwijaniu się i korzystaniu z możliwości wyjazdów za granicę. Interesuję się siatkówką, salsą oraz jazdą na nartach (najlepiej w Alpach austriackich). W Barcelonie najbardziej lubię różnorodność miejsc. Mam nadzieję, że szybko zadomowię się wśród dzieci. Pierwsze zajęcia spędziłam w gronie mądrych i uśmiechniętych dziecięcych twarzy. Następne już niedługo.

Aniu, życzę Ci powodzenia oraz dużo radości w sobotnie poranki. Cieszę się bardzo, że jesteś z nami i mam nadzieję, że praca ta, da Ci wiele satysfakcji.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Rozkład zajęć 2022/2023

Co jest potrzebne aby zapisać dziecko do szkoły w Katalonii?